Spelregels deelname e-mailgroep.

  1. Deelname aan de e-mailgroep staat open voor patiënten, hun partners / verzorgers en/of mensen uit hun directe omgeving.
  2. Deelnemers stemmen in met het volgende:
  3. Deelnemers gebruiken één speciaal e-mailadres voor uitwisseling van berichten.
  4. Nieuwe deelnemers introduceren zichzelf in een e-mail. Het gaat daarbij om dingen als naam, leeftijd, woonplaats, ziekte, medicatie, waar/door wie men wordt behandeld, hoe het nu gaat en wat men wil vragen of vertellen.
  5. De introductie e-mail wordt door het coördinatieteam ‘beoordeeld’ (dit ivm spam en ongenode gasten, wij willen zo secuur mogelijk omgaan met onze leden) daarna ontvang je van ons een welkomstmail met instructies.
  6. De (nieuwe) lijst van deelnemers wordt aan alle deelnemers gemaild.
  7. De berichten aan de e-mailgroep (kunnen) worden opgenomen in een archief van het Netwerk.
  8. Alle uitgewisselde informatie is vertrouwelijk en alle deelnemers zullen deze niet buiten het Netwerk c.q. de e-mailgroep verspreiden zonder instemming van de schrijver.
  9. Het e-mailadres van de e-mailgroep en de deelnemers ervan zijn strikt vertrouwelijk. Deze mogen onder geen enkele voorwaarde buiten het netwerk worden gebruikt c.q. verspreid (denk aan sociale netwerken als Facebook, Twitter, of digitale wenskaarten etc.).
  10. Wanneer men geen berichten meer wil ontvangen, kan men zich op gericht verzoek aan het coördinatieteam uit de deelnemerslijst laten verwijderen.
  11. Om de kosten voor het in stand houden van het Netwerk te garanderen, vraagt het Netwerk een vrijwillige bijdrage van € 12,- per kalenderjaar.